Argheten som föll över mig.

Föll av mig lika fort  ! !
Jag och Mor bråkade om det vanliga.
MAT.
Vi har världens sämsta mat fantasi, eller jag.
För mig duger sallad och kyckling dygnet runt, men inte för mamma !

Mitt i vår heta diskution ringde Mr T. Han hade varit på träningen och sprungit lite.
Well Done !
Så efter vi lagt på, drog jag på mig löparskorna, tog hunden i kopplet och begav mig till slingan.
Om jag så skulle dö på kuppen så skulle jag springa av mig argheten och den underbara Victoria som finns inom mig skulle vara trevlig mot Mamma igen !
Och så blev det.
Nu är hon borta, hämtar KYCKLINGSALLAD till mig ofcourse !  Tada ! Vilja igenom. Ensambarn. Bortskämd.

Tack för peppningen Mr T ! <3

Nu ska jag föna håret, och ta en tripp ner till T efter maten !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0