Beslutsångest.

Jag sitter här och funderar...
På, just det. Livet.

Just nu sitter jag i en knipa jag faktiskt inte ens vill försöka ta mig ur. !

Funderingen går kring om jag ska sluta jobba mina 3h om nätterna för
att vara pigg i skolan ?


Det är ju bara måndagarna som kommer vara svårast då jag börjar 8, de andra dagarna ligger lektionerna efter 11.
Jag vill verkligen inte sluta med jobbet, jag trivs något så fruktansvärt.
Min Kropp mår ÄNTLIGEN jätte bra av någon form av träning. !
Dock idag är fingrarna lite krökta på mig, det gör ont att räta ut dem... idag vill jag inte ta voltaren.

Måste ringa Anne om min dröm. Försökta se till så min dröm blir sann.
Hur startar man ett telefon samtal där jag vill hyra lokal & sponsras av företaget ?

Beslutsångest nr två är om jag ska åka till Cypern/Agia Napa, Eller Spanien/Mallorca/PalmaNova/Magaluf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0