Dagen än så länge.

Skolan gick bra.
Fick nya böcker igen, Nu i NKB & Företagsekonomi.

Engelskan var lätt, det känns som vi är på mellanstadie nivå, då vi lär oss klockan ?
Ohj, vart gick det fel ?
Men mig skadar det inte, då vinner man bara plus poäng hos läraren om man kan det från början !

senare ringde Philip T, Ronnie hade mat över sen lunchen på Refill, så jag var välkommen att hämta upp lite.
Jag fick Pannbiff & Kyckligfilé med mig hem.
Riktigt skönt att slippa laga mat.

Nu väntar jag in Isabella, som ska köra iväg uppåt landet för att tolka imorgon.
Hon ska låna lite kläder, de skulle på fin middag, och hon hade inget som passade det.
Vem ställer inte upp då, om Jag ?  Och jag tycker om det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0