Det finns bara en kvar.



De var några få, de bästa av dem alla, men idag, finns det bara en kvar, en GuldGrabb. Ola Mattisson.
Och han är verkligen värd ordet  ! I Alla Väder !
Igår när telefonen ringde och det stod Ola på telefonen höll jag på att trilla baklänges !



Så nu sitter jag hos honom, dricker en öl, och ventilerar alla tankar och tycket om folket i stan.
Undrar vem som trillar baklänges idag ? :)
Killen kan verkligen lyssna !

Vi får se vad som händer, om jag stannar här, och glider vidare med honom, eller om det lockas någonannan stans !
Inatt ska jag inte jobba, och lycklig är jag över det, träningsvärken är enorm ! Och regnet i natt gjorde mig måttligt förbannad.
End Hey, Guess what !?
Jag fick i mig mat, tjejerna lockade ner mig till SteakHouse, Kyckling & Frukt & Tzatsiki var det som gällde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0