Efterlängtade helg, men bara att jobba.

Idag var det egentligen en lektion i MatteB, men då den inte var obligatorisk så dissade jag och Frida den.
Jag behövde all sömn jag kunde få !

Fredag, och inatt ska jag jobba. Fredagarna är tyngst, då all jäkla reklam ska ut också. Och om det inte redan innan är tungt, då är det en mardröm på lördag morgonen.
Fy.
Men, denna natten följer ju min stålmormor med. Jag är ju 110%säker att jag kommer bli överfallen där uppe.
Det är riktigt skönt att ha sällskap, och bättre än mormor, kan det inte bli.

Ska snart hoppa in i duschen, och ner till mamma en snabbis, hjälpa henne och vidare upp till Ola,
för att faktiskt, jag som bojkottar OS, men se Damlandslaget försöka ta sig an, enligt mig, DamFotbollens bästa Damlandslag. Tyskland.

Vi får helt enkelt hoppas på det bästa !.
Älskade helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0