En stor EGO KICK !

I måndags när jag kom till jobbet, dök min förra klasskamrat och väldigt goda vän Emelie upp.
Vi jobbade även tillsammans för två år sedan på Videocenter och trivdes väldigt bra ihop. !

Så nu innan tidningarna kommer på morgonen, sitter vi och pratar lite strunt.



Satt och snackade om träning och liknande på msn för ett tag sen, och kom in på att jag är ju utbildad Aerobics Instruktör hos WorldClass, We Create Shapes. I Am a WorldClass, Are you ?



Drömmen gick i kras en månad efter utbildningen då jag skadade ledbandet & fotleden på en fotbolls cup. Och jag längtar så mycket tillbaka att jag hoppas upp och ner snart !


Emelie nämnde för mig att hon ville utöva Aerobics, men det finns inte något sådant i hennes hemkommun Olofström.
Men, hon har blivit heltidsanställd på Holjebadet av bra kontakter, även jag känner chefen halvt om halvt efter några behandlingar jag fick förut. Då kläcker Emelie ur sig.
Du kan ha pass på Holjebadet !



Nu har tankarna flögit omkring om detta. Tänk att ha ungefär 2-3 pass i veckan, ge hälsa, leenden, svett, glädje, rytm, självförtroende till människor som behöver det ? Det är ju en milstolpe på vägen i mitt liv.
Detta ska diskuteras närmare i natt, innan jobbet drar igång !

Jag är så tusan laddad på detta så det svider i hela kroppen. har så många ideér så jag vet inte vart jag ska börja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0