Födelsedags fest.

Igår fyllde min bästa vän Isabella år.
Hon går in på sitt sista år som tonåring. Härlig känsla !
Köpte en stooor fin bukett blommor och ett kort, där hon fick 5-10 drinkar av mig.
Det beror på vart hon vill ha dem.
Jag sa - jag lägger ut mer pengadrinkar vid medelhavet och tillochmed en middag, och en manlig strippa till dig,
men vill du ha drinkarna på den lokala krogen, får du nöja dig med färre drinkar och en sista dansen med mig !

I sällskapet igår var det Jag, Ina, Filippa, Felicia L, Felicia H, Jonas, Macke, Totte, Jesse, Calle och Simon.

Det blev en trevlig kväll må jag säga, jag lämnade in ganska tidigt, då jag inte alls var pigg på fest, och ville mysa med min Mr T. Enda natten i veckan jag kan sova med honom, så lite första prioritet på det.

Men Issa, Vi ska ju trots allt dela säng i en hel vecka snart ! Cooooosy !

Bilder får läggas upp senare, kameran glömde jag hos Mr T.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0