Fotboll, fest.

orkar inget vettigt med rubriken.
sitter hos Daniel Solarium Andersson och myser med en öl.
Måste snart hejda mig själv i med jobbet i natt.
Issa har sagt, blir jag full & hon likaså, vi badar i ASK & EMBLA så lovar hon att följa med på jobbe rundan i natt.
Men i med jag var så jävla rädd förra lördagsmorgonen, har min stål mormor lovat följa med.
Hon är GULD värd.
Jag har ju faktiskt satsat pengar på mig själv.
Jag kommer bli överfallen där uppe. Då kanske ni förstår att pulsen är på 300 och man vet inte om man varit i alla brevlådor eller inte...


nu ska jag tillbaka till Ola, Daniel, Jajje, Issa, Felicia, Daniel, och lillgrabben som gjorde mål i Hanö.
Dock förlorade Hanö mot Sölve.. Vi skäms..

Puss & Bus.

Jag saknar dig varje dag. Du var min bästa vän.
Känslan går inte att förklara att vi inte når enda fram idag, vi tittar på varandra.
Vet vi vart vi har varandra ?
Jag vill visa dig världen, jag vill göra dig lycklig, vill få dig att må bra.
KOmmer jag någonsin lyckas så länge jag kämpat ? jag vill vara allt för dig, och jag allt för dig.
Vår vänskap är oslagbar.
Jag älskar dig, i vårt och torrt. Isabella. <3



/ HA EN TREVLIG KVÄLL.
JAG SAKNAR BABYLOVE, MR T. undrar om han saknar mig.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0