Hela världens vändes uppochner.

Från att ha ringt Andreas i sthlm igår, då jag var så nere och ledsen, och ville bara sätta mig på tåget upp,
till att senare lagt på, dragit från stan i 4h, tillbaka, hämtade upp Issa & StorFelicia, ner till altona, dansade av mig all aggresion, så tycker jag livet har blivit bra. på bara några timmar !
Jag Tycker om Livet, Just nu. Eller ljuger jag ? Nee !

Blev ingen sömn innan jobbet i natt, och det gick perfekt.
Dock har jag precis vaknat av att Ola ringde. Guldgrabben lever än !

Riktigt trevligt på altona som vanligt. !
Jag och flippfloppen gjorde succé på det kladdiga dansgolvet, jag fastnade överallt !

Nu ska jag försöka sätta i mig lite kek, som jag varit ofantligt dålig på de 2 senaste veckorna.
Jag är varken sugen, hungrig eller noggrann. Jag orkar inte vara mitt nyttiga jag, då jag vet att man måste äta på sina tider. Är det ett psykiskt straff mot mig själv ?

Puss ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0