Hur ofta tycker jag om måndagar ?

Jag har faktiskt lyckats med att gilla dem hela sommaren !
Jag har ju legat inne med ett rätt så bra sommarlov !

Men nästa måndag lär vara lika hatad igen, då det bara är att bita i det sura äpplet och antagligen åka till skolan.
Imorgon är det mötet på komVux, jag kan fortfarande inte bestämma mig vilka ämnen.
Ska hämta mina betyg senare då jag träffade Söta Filtan igår. Tack.
Tror nämligen jag åkte på ett IG i Svenska B, för att min lärare inte tilllät mig göra det skriftliga då jag var sjuk i en & halv vecka. ÖRK PÅ DIG.

vaknade halv 12, väcktes av en måttligt irriterande mor. ut med hunden, duscha, och tog faktiskt mig själv i kragen, så jag gick ner till mamma och jobbade lite. nu har jag precis ätit en himska god kyckligsallad. och snart  är det ut med hunden igen. Funderar på hund badet i Tredenborg.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0