Hus i helvete.

Jag är väl "känd" för det.
Att kunna sätta hus i helvete. Och då är det inte negativt.
Utan jag vågar stå, säga och tycka saker som ingen annan.
Just nu har jag lust till att köra ut till Ysane, ta bruden E under armen och fråga hur många antideprissiva hon behöver ?
Och hennes pojkvän R måste ha dubbel dos. För den makten den tjejen har över honom är inte hälsosam.
Jag kan inte förstå, varför kvinnan är svartsjuk när det inte finns något att vara svartsjuk över. ?
Mår hon dåligt över att jag umgås med grabbarna ? Att vi har ett sådant jävla tajt band och de kan säga både det ena och andra till mig ? Men jag trivs när folk mår dåligt över att jag finns i närheten. det skapar respekt.


Men men, jag kunde inte vara elak mot mina pojkar Daniel & Ola, Så jag lät de gå.
Jag lät tjejen vinna över mig på det sättet. För jag orkade verkligen inte idag.

Så jag bjöd hit Filippa för lite vin och så.
Det behövs känner jag !
Vi intar baren och bastun i min källare.

Stupid UGLY FUCKERS !:D The Dirt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0