Jag och Pierre.

Ja, vi två laddar för bra väder nästa vecka.
Jag har ju så pass bra arbetstider,och han har sista semester veckan, så vi tänkte satsa på stranden denna veckan.
Det ser inte så ljust ut, inte idag iaf.

Igår blev det film osv med Mr T, Dock pallade jag inte hela kladdkakan. Det hade jag räknat ut precis efter jag köpt den.
Men nu är jag så himska sugen, men den ligger i Mr T's lägenhet.
Vi somnade under filmen, men det spelar ingenroll, för att somna i hans famn är det bästa jag vet.

Upp kl halv 6 imorse då han skulle till jobbet. mmm.

Snart ska jag köra ut till Malin & Tony.
Måste fixa internet & en dator till mig innan jag blir tossig.
Har aldrig gillat 3, men jag får väl lära mig. jag ska ha 3's trådlösa bredband.
Vad säger ni om 3 ?

Kommentarer
Postat av: ........

allt mobilt är skit... har fått riktigt dålig kritik....

2008-08-10 @ 16:34:22
Postat av: Emelie

Jag är nöjd med mitt iallafall!:) kanske inte går världens snabbast men, helt ok för mig!

2008-08-10 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0