Mys&Avslutning.

Ikväll ska jag och Mr T till Kristianstad för att "fira?" att våran semester är över och vi är tillbaka i verkligheten !
Det blir middag & Bio.
bion valde han, och det blir The Dark Knight.
Undrar om jag får välja restaurang då ?
Detta är ett ganska mysigt fenomen enligt mig,
då jag och Mr T aldrig har gått på bio tillsammans. Jag tycker det är så extremt osocialt.
Men tydligen ska det vara romantiskt  ? :)
Och det vill jag lova att det blir isf !

Dock har jag beslutsångest om vart vi ska äta.
Jag har ju blivit tokig i asiatisk mat efter att första gången jag och Mr T var ute och åt, drog han in mig på en Kina Restaurang. Har varit väldigt skeptisk till det förut då som liten jag tvingades äta denna maten och sen dess tyckt det varit fy & blä. Men, man växer till sig !
Sen finns det ju Bar-Be-Ko också, ungefär som ett steak house.
Detta totalt ------- i munnen !

Men i vilket fall som helst, är jag laddad för en hel kväll med min kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0