Ög-helvete.

Mitt öga vill verkligen  inte som jag vill.
Tog ut ena linsen igår för att det skavde lite, då började det genast skava något så in i helvete.
Vissa studen ser det ut som om jag gråter sönder mig själv.
Fly förbannad är jag. ska aldrig mer i hela mitt liv ta ut en lins, om jag så ska bära dem i flera år, och skava hål på hornhinnan.

och ja, jag är förbannad idag. jag är trött, jag orkar inte.
Örk för allt.
Går jag ut ikväll kommer jag spåra ur, och säga vad jag tycker och tänker om folk.
men jag orkar samtidigt inte såra.
eller såra och såra, tillrättavisa, men i denna stan är man ju dumförklarad på tre sekunder om man gör något sådant, vilket jag lyckas bli ganska ofta. men jag kan inte hålla saker och ting inom mig.
Örk för det.

Låt mig vara vansinnig i några timmar till, det går över.
över till falska leenden.
Ikväll kör jag, tandläkarbedövning i ansiktet = inte ett leende, helt allvarlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0