Ord & Verklighet.

enligt mig är ord inget viktigt, för de viktigaste orden som en gång fanns,
är nu förbrukade.

jag känner ingenting, och det är jag starkt lycklig för. jag går inte och grämer mig, för detta fallet, då det
inte kommer bli som jag ville... från början, men vill inte längre, eller ?
om jag fick möjligheten, skulle jag sjunka så lågt igen och tassa efter som en svans ?

Lördagen blev grym ! Ola! TACK för en helkväll. Det var magiskt.
Förfest och Räkan. Dina ögon för mig toklycklig. Din vänskap är guld.

Lär dig stava till ordet respekt.

Öland till helgen, kunna försvinna några timmar.

Nu laddar jag för att ut och möta andra krigare på fältet.

Fuck Off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0