Redan skoltrött?




Igår var första dagen i vuxenlivet.
Kl halv 9 körde jag och hämtade upp Frida & Erika, för färd mot bromölla och Vuxenutbildningen.
Upprop och träff med mentorn, denna gången hade jag tur.
Min engelska lärare blev det, hon kunde flytande svenska (hon är svensk, men min mentor på gymnasiet förstod man inte ett ord av, då han var polsk.), var ganska ung, tror hon iaf var under 30, moderiktig och trevlig.
Det tackar jag stort för !

Vi satt där och lyssnade på en det andra, blev hungriga och fnissiga.
Körde til Maxi & köpte fruktsallad till mig, och pastasallad till Frida.
Sedan var det en lite kurs i studieteknik, vilket jag inte är så frälst i. Inget passar mig dirket. Det går från dag till dag.
Sen fick vi våra inlogg till datorerna, onödig genomgång på saker man lärde sig med datorn när man var 6 år.



Det blir en del ämnen.
WebbDesign, Matte & Engelska B, Religion A & FöretagsEkonomi A.
Svenska B hade jag tydligen fått godkänt i av min gymnasielärare. Woho ?

På måndag morgon startar det. Engelska & Matte är det som gäller.
Undrar hur det ska gå ihop med mitt nattajobb och skolan ?
För igår var jag helt slut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0