Skol veckan är SLUT !

Underbart och härligt.
Har varit inne på skolan för en timmes Matte B. Och jag lyckas alltid komma försent denna timmen. Det får vi nog bättra på !

Har precis pratat med Issa, men vi kom inte så långt. Vi ska snart ses. Jag saknar ihjäl mig efter denna tösen !

Igår blev det matlagning med Mr T. Det är nog bland det roligaste jag vet.
Så otroligt roligt vi har när vi lagar mat.
Igår blev det Schnitzel, Broccoli, Mini Morötter och lite sådant smått och gott.
Ett extra plus var att vi verkligen diskade efter vi ätit ! Annars brukar Mr T få ha världens berg av disk dagen efter !

Sitter här på mammas kontor, och  hon fick mig precis att le.
Där sitter hon med telefonen i högsta hugg, snyggt klädd och ser verkligen ut som den affärskvinna hon ska vara !
Well Done Mamma ! Alla Kärlek Till Dig. En Stoltare Dotter går nog inte att finna !

Nu ska jag tjata till mig lunch, sen ska vi ordna en ny mobil till mig.
Jag har ju nämligen tagit hennes !
Sen är det fullt ös ikväll, party. Jag är LADDAD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0