Skola - Webbdesign.


Frida kom hit strax innan tolv.
Kom till skolan och jag hade allt kaos såklart ! Naturkunskap B & Webbdesign ligger på samma timme, men jag föredrar webbdesignen, så jag skulle ta bort NK B.
Men, till min stora lycka hade de flyttat Webbdesignen, så nu kan jag läsa båda utan prooblem !

Väldigt spännande, och kan nog bli en rolig kurs att lugna ner sig på mitt i veckan, då alla mina andra lektioner är tråk, tråk och ytterliggare TRÅK !



Sträck på dig Victoria :)

Frida var snabbt framme med kameran på lektionen !

Kommentarer
Postat av: Frida

och ni kommer dras med min kamera hela hösten! :D

2008-08-20 @ 16:26:08
URL: http://fridii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0