Skoldags !

Eller, Vuxen utbildning.

Frida är på väg hit för att hämta upp mig.
Jag har inte kunnat sova efter jobbet, jag var hemma halv 6, och skulle upp halv 7, så jag låg och vilade tills en viss
underbar vovva kom och ville kela och busa.
Så allaredan nu har jag varit uppe i 4h, vilket inte känns så stabilt.

Men morgonen har börjat bra, när jag var tillbaka på jobbet, gick jag bakom till bageriet, plockade upp några nybakade frukostbullar till mormor&morfar & Mr T !
Jag och Mamma kör inga kalorier, så vi fick inga, trots att det luktade himmelskt gott, och jag fick de dirket ur ugnen !

Jag hann se Mr T, få en morgonpuss, och dagen kan inte börja bättre.
Jag är nöjd med mitt frisyr, smink & klädval. Alltså är allt på topp.
Jag har roliga saker att se framemot i eftermiddag, framför allt att
gå och ta en kopp te med Ina, Issa, Filippa, Amanda & Emmie.

Matte & Engelska B står på schemat idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0