tiss,tiss,tass, Inbrott.



Igår när jag lämnade Mr T för sängens och jobbet skull och hade precis kommit hem, ringer Issa och frågar om jag vill köra hem henne & Felicia H.
De var nere hos Jerker, på lite smått fest.
De skulle lämna stället, och Jerker vägrade låsa. Haha, (fråga mig inte varför)
men min superhjältekraft fanns inuti mig då, så jag letade allt upp nycklarna och låste dörren.
Sen åkte vi.
Imorse när Jerrus hade kommit hem, finner han dörren olåst, och inbrott har även hunnits med under timmarna han var borta.
X-box, pengar med mera är borta. Dock fick de inte med sig datorn, som de hade brytt sig om att koppla ur, och hemmabio systemet stod också kvar.
Jerrus mår inte så braus idag. Men jag intalade honom att saker kunde varit mycket mycket värre.
Men, misstankar finns på folk, och fingeravtrycken har gjorts !
För en gångs skull, Police , Well Done !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0