Vad söndagar går fort.

Enligt mitt tycke iaf !

Har sagt adjö till en vän, handlat lite och tagit en härlig dusch.
Nu snart kör mamma ut mig, kommer folk för att hon ska hålla på med detta om att ta bort rynkor !
Och faktiskt. Maskinen är fantastisk. Man ser direkt på någon som blivit behandlad att något bättre har hänt !

Jag hoppas det går bra för min älskade Mor !
Dessutom ska hon sponsra mig med ett par nya jeans i denna kommande veckan. Vilket verkligen behövs. Inte ett par byxor sitter grant.

Hon kör ut mig. Eller, mig gör det inget. För jag och hjärtat ska laga mat och ha det mys .!

Imorgon är det skolan kl 8 på morgonen, och inget jobb  inatt. det känns förjävligt.
så nu ska jag fjäska att jag får sova hos Mr T inatt, då är jag tvungen att gå upp vid sex, och kan då ta en lång härlig powerwalk innan skolan !

Jag är Pepp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0