Vin-drickar-kväll ?

         Hur ser denna onsdagen ut annars då ?
MIn gamla klass ska fest ikväll, och jag får givetvis tacka nej då jag jobbar mitt i natta.
Jag ska laga min middag, sen pratade Issa om att dricka ett glas vin.
Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag får ju så tusans ont i lederna efter bara en klunk.
Och det känns ju inte försen dagen efter.
Men senast jag tog en voltaren var i söndag, så imorgon får det väl gå.


Ska först och främst ta en härlig promenad i lugnt tempo med Nellan i skogen.
Sen får vi se hur kvällen slutar !
Ikväll antagligen bestämt det även om jag och Issa kilar ner till Cypern nästa  vecka !
Det hade varit guld. Jag behöver den stekheta värmen just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0