Vuxenlivet.

Visst, nu står jag här.
"Vuxen"
Ena studen, Aldrig för mitt liv. Andra stunden. Detta kommer gå bra. Jag vet ju vad jag vill.

Idag har jag varit på Komvux I BMA & checkat läget, antagligen dit imorgon med.
Kommer ju inte åt mina betyg, som ligger hemma hos Marielle, som är i Norge !
Sprang in på arbetsförmedlingen också, absolut inget för mig. Jag tänker klara mig själv.

Sitter och kollar lägenheter i 2:a & 3:dje hand i Stockholm. Jagvill,jaglängtar,jagska. Någongång.

Något som var skönt i natt efter jobbet var iaf att det ser ljust ut för mig att kunna fortsätta jobba med det, vilket jag trivs enormt med. Det är motionen jag är ute efter, och att cykla är perfekt !
Jag önskar att det gick att jobba 24/7, för då hade jag gjort det, jag vet inget roligare just nu än att jobba.

Jag avskyr att ha planer, jag avskyr att vilja något, något så enormt mycket.
och veta, antingen händer det, eller inte.

Jag vill inte vara småstadstjej. Här känns möjligheterna alldeles för små, men egentligen. det blir inte bättre än vad man gör det till själv.
Med lite god övertalningsförmåga, vet jag vad jag vill, önskar högst.
Och, jag brukar få vad jag önskar, men denna gången kan det bli tuffare...
Önska mig lycka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0