En Hel Helg ledig !

Det har gått så sakta ! Hela helgen ledig, inge jobb. Fantastiskt !
I fredags stod Frida för festen, 19 år gammal !
Grattis. Hel mys med tjejerna, sen blev det ytterliggare en förfest, och sen Altona.
Jag hade riktigt riktigt roligt med alla mina vänner.. !

Igår blev det död dag, film med Robban och Sofie, där jag och Tobias stod för valet av film, vilket vi lyckades bra med.
Over her dead body.

Idag får jag allt ta ett ryck till Kristianstad med pojkvännen.
Jag har nämligen inte köpt en julklapp. För jag är värdelös på det !
Visst, det blir fanken inge bra jul i år, när alla mina kusiner sticker i väg.
Antingen hos sina respektive eller som Andreas, han drog till Österrike igår, för att spendera tre månader i snön där.
ta hand om dig kusin :)
Vi kanske är världens sämsta kusiner, men jag blev fanken blödig nu när han skulle åka.




Jag och Älskade Carro i fredags. åh vad jag trivs i mitt hååår !

Kommentarer
Postat av: Erica

Är det du? :O

Känner knappt igen dig men fasen vad grann du är kvinna!

2008-12-21 @ 19:48:29
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0