En helt underbar & Magisk helg.

Måndag eftermiddag är kommen, jag är tillbaka i verkligheten. jag hatar det.

Helgen var den mest fantastiska jag varit med om. ååh. blir helt till mig.
Torsdag på Tobias dag åkte vi upp för en mys helg i Stockholm.
vi var ute och åt och hade det bra.
Hotellet var helt okej förutom att vi tyckte väl frukosten kunde ha lite mer att bjuda på...? hm.
Fredag var det shopping, det spenderades pengar åt alla olika håll.
smink för 1500 kr på make up store  ! tobias trodde nog jag var galen. :)

tog en tre rätters middag på kvällen och notan gick på ungefär 1000lappen. det sved. hårt !
drinkar dracks det i massor jag jag njöt, för på det sättet tobias överröser mig med vackra kommentarer är fantastiskt.
Lördag morgon tog vi en tur på Gröna Lunds julmys, vi spelade mest bort pengar och vann inte ett skvatt.. tråkigt och tråkigt väder.
regn.
det vi väntat på länge, Hockeymatchen mellan Dif-FBK skulle  nu hända. vi tippade, vann inte en krona.
Inte heller vann Färjestad, för illa. Bitter match. Men vi trivdes i varandras sällskap ! absolut !
Senare drack vi drinkar, träffade Andreas, vilket var hur trevligt som helst. gick till något som heter Källaren i Gamla stan, där man bland annat kunde beställa mjöd, medeltida öl ni vet ?
Ingen av oss drack det, Andreas kunde tala om att man inte hurrar för det.
Sen var plötsligt helgen slut, men vi hade 10 timmar igår söndag att slå död på då flyget gick halv 9.
Vi shoppade, shoppade, åt, åt, busade, kramades.
sen landade vi i Kallinge, Tobias morfar kom och hämtade oss, då vi ställt bilen hos de under helgen, och hem för ett sov. Jobbet väntade.
Och nu är jag trött. måste packa upp väskan, som vägde 19,2 kilo. Den var tung vill jag lova ! TUNG !

bilder kommer senare ikväll, tobben har kameran hos sig. 

 V<3T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0