För att min pojkvän...

.. var allvarlig när han pratade om att ta med datorn till Stockholm, men vad sitter jag med i famnen om inte min mans dator och internet? jo han har köpt internet för 3 dagar för 100 kr  ! hahaa


Vad har hänt ?
Jo, kom igår, mat, vila, bus och mys. Sen gick vi ut och åt på en hel mysig restaurang igår kväll, tre rätters.
Allt för min kille, 23 år gammel igår !

Idag var det upp tidigt, frukost, shopping. Bokade ävn bastun som finns på hotellet.
Ska hoppa in i den om exakt 8 minuter.

Kläder har shoppats, smink för ofantligt mycket pengar, och ett par snygga skinnhandskar. !
Stötte på Simon också, det var en glad sak att göra !

BlondieBella såg vi på drottninggatan igår.

Pussss, för nu ska jag mysa med pojken i mitt liv i bastun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0