Godmorgon.

25 minuter över 7 slår snart klockan, här sitter jag och väntar  på bättre tider.

Jobbat  i natt, gick bra, som vanligt. Dock väldigt rädd att jag ska behöva köra två distrikt till helgen, då är man klar vid 8 ungefär. kanske inte allt för roligt.
Idag är det egentligen webbdesign på schemat, men vi har nationellt prov i Matte. jippi?

Sen slutar min kärlek redan vid 2 idag, det passar mig perfekt.  ! tok  !

Ser ut som ett litet troll idag, stor kofta och stort hår, men ähh... det lägger sig. Ska inom frissan sen också. på vägen hem. en tid tack !
Min barndomskamrat Dalin ska även ringa ett väldigt speciellt samtal idag, det kan bli riktigt bra  !


Ha en bra tisdag, och gör så mycket möjligt av den, ni vet väl att vi sover ungefär 1/3 av vårat liv ?

det ska jag bryta, för så mycket sömn vill jag inte ha, snacka om att slösa bort livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0