Halva min julkänsla försvann...

Min inslagningskväll med familj och vänner gick åt pipan för en stund sen...
Jag jobbar kvällen innan julafton, så inga inslagnapresenter då inte. :(



Så imorgon  ska jag få mina vänner och pojkvän och familj hem till mig, för att slå in massvis med paket.

Vet ni vad det värsta är ?

Jag har ingen aning om vad jag önskar mig. En Volyme master från Björn Axén är det enda, och den får jag av Thomas.
Vad ska mamma ge mig ? smycke tänkte hon, men nee, jag hittade mitt presentkort från studenten häromdagen på guldfynd av Göteborgs grabbarna ! Sjukt galet glad ! Det bästa av allt, de hade inte sagt ett ljud om att komma hit, helt plötsigt stod de utanför dörren. Gah  !


Nu ska jag fundera vidare på vad jag önskar mig.
Och vad ska jag ge pojkvännen ? När han fyllde år för 15 dagar sen kunde jag köpa hur mycket som helst, nu är det dött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0