Helgen är förbi och tillbaka till vardagen.


Helgen gick fort fram, men jag hann med fruktansvärt mycket.

I fredags eftermiddag tog jag, Emmy, Frida, André & gazze bilen till Ronneby för lite jobb.
Det gick väldigt bra, och när man går med med en bra dricks, trivs man som fisken som vattnet  ! Hade väldigt trevliga gäster, och det gillades mycket !

Sen körde jag hem med brudarna, och tog en sväng nerom altona själv för att hämta min underbara pojke.
Han mådde fin fint, och var i bättre skick än jag trodde.
Men när vi kom hem, då sattes det igång.
I över en halvtimme låg han i sängen och sjöng, allt från rock till påhittade texter själv.
Men jag tycker om honom mest.

Upp och hoppade efter halv 9 lördag morgon, lilla DM på schemat. SBG united tog hem det. Grattis.
sen blev det frukost på coffe House, och sen hem till hans föräldrar. Det vankas födelsedags middag för tobias där imorgon kväll, och jag är redan nervös... Jag är ju en person som alltid lyckas säga fel saker vid fel tidpunkt.
Så imorgon ska jag vara tyst !

Efter det var det julmarknades som fick besökas. MYS ! dock regnade det, och mindre omtyckt.

Sen lagade vi plankastek, och skulle på fest. Men tobias fick larm, och jag gick på fest själv.
i 10 min.
Söndagen ägnades åt film, Stomp the Yard. Det är läskigt vad bra dansare det finns ! Goosh !

Måndag, imorgon ska jag föresten göra naglar, förlängning hos min barndomskompis Dalin som startat studio utanför Kristianstad, me and my best friend are going to be hot, hot hot.

Men, 3 dagar till sthlm, ta mig dit nu ?


Snart kommer bästis. måste prata skit.  nu.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart någonstans ska du vara i Stockholm och hur länge stannar du? Hoppas att allt är bra! Puss snäckan

2008-12-02 @ 09:41:05
URL: http://joenssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0