Igår vart jag knäckt.

Jag var som sagt på banken igår, och skullekolla upp läget på fonderna.
Jag gick därifrån med tårar i ögonen.. Det var chockartat hur mycket de hade trillat.
Nästan 50 %... Jag var plötsligt luspank från att ha haft en bra stabil framtid, till noll och ingenting.
Nee, så illa var det inte, men 50% är jävligt mycket.. :(

Så, nu ska det jobbas.
18.00-24.00 Brunnen
02.30-06.00 Tidningsbärarna.
lördag
10.00-11.00 Tidningsbärarna.
17.00-01.00 Brunnen

Längtar efter nästa vecka, när lönen trillar in. spend it all. nja, nu ska det sparas.
gjorde en jäkligt bra grej på Banken igår.
Gjorde ett nytt konto, låste det tills jag är 22, där ska det in 500-800 kr i månaden. För victoria Eriksson är värdelös på att spara !
har man pengar, så spenderar man dem.

Nu ska jag snygga till mig till jobbet ikväll.... PUSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0