Jag tröttnar aldrig !!

Och detta publicerades inte igår neee.



Han är sanslöst snygg, dock snyggare på tv, än på denna bilden.
Jag sitter här och skrattar för mig själv, trivs som fisken i vattnet.

Lite tjafs mellan mig och Tobbie ikväll, men det löstes snabbt, det är min dåliga självkänsla som lurar i bland...
Nu ligger han och sover så sött, och äntligen har jag kommit på vad jag ska ge honom, och Mamma ! Underbart.
Mycket att göra imorgon, även ta mig till K-hamn och träffa R för att hämta min plattång sen i somras. WOW. Äntligen.
Till Kristianstad med Issa igen, ner till stan här och ordna. ja jisses, sen ska jag ordna ostbricka, glögg, vin och massa julmys till kvällen då det blir inslagningskvällen. Ska inte jobba, vilket jag är glad över.
Fick min lönelapp från tidningarna, och jag blev måttligt överaskad. trodde det skulle ligga runt 1000 lappen, men icke ! Det var glädje !

Nu ska jag skratta vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0