Jordbävning plus bilder.

herregud hur folok beter sig när det händer något ovanligt ?
Ingen kan väl ha missat jordbävningen som skakade skåne, blekinge, halland och danmark under 20 sekunder i morse?
Jag vaknade, frågade Tobbe vart det var, - jordbävning.
Sen somnade vi om, mitt i skaket. Jag är inte alls orolig.
Vi bor på en sådan stark berggrund, så det ska krävas mycket att det blir något ovanligt.
Men folk som ringt SOS alarm? Hmm. hahaa.

Bilderna från Stockholm, 4-7/12.
Kärlek, kärlek, kärlek i mängder.







Tobias ger sig på champangen.
Jag gör mig klar för middag på älsklings födelsedag.
Tobias.
DIF-FBK





Jag Älskar Dig.



Min vän Andreas & Tobias. På en pub i gamla stan. !
Vadsbo killar, bara lumpen snack, det skavde i örat efter en stund ! :)



Andreas & Jag



KÄÄÄRLEK  !


Jag ÄLSKAR Dig Så Mycket. ! Din Kärlek för mig är Guld !


Nu ska jag sola, för imorgon smäller det. Då jävlar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0