Lussebullebaket !

Här kommer lite bilder från onsdagen lussebulle bak, och vi hade roligare än vad det ser ut !




Lussedegen när den skulle jäsa, det jäste som aldrig förr :)
tja, Tobbie varit i farten, mjöl över hela köket...

 fråga mig inte...



Innan ugnen.!
då skulle ni sett storleksskillanden från mina och tobbes bullar.
Hans var gigantiska, och mina småååå.


lite mjöl fick pojken också..
På tok vad jag tycker om denna mannen, han ger mig så mycket positivt i mitt liv.
Forever and ever...baby



min skatt var så nyfiken på bullarna, och visst tyckte hon om dem,  i massor.


Sådär ja. ett av Tobias mästervärk. Jag har ju inte russin i mina.. FYYY !
Lite vanställd, men det får vi ta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0