Operation? Nee !

haha, somnade allt försent i Tobias armar igår...
Kl ringde innan kl 6, för vid halv 7 tog vi bilen ner mot Lund, Tobias skulle titthålsopereras.
Satt i väntrummet i en evighet...? sen kom läkaren in, nej tyvärr ingen operation för alla som var där.
Narkosläkarna hade fått vinterkräksjukan... båda två, ingen att ringa in...?
En annan tjej var från Sölvesborg, föräldrarna var galna.
Det var bara att köra hem igen, ner på måndag igen.. hahhaa.

Jobb ikväll, känns bra. Dock mindre bra att  jag ska ge mig på stadsdistriktet i stan inatt, på cykel. KUL ! Kallt som fan !
Pengar, pengar.


Om jag behöer låna pengar från banken, så får jag det. Vilket glädje besked.
19 år gammal och får låna ! Wooohoooo !  Makt ?

Kärlek till världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0