Trött, och åter trött.

körde två distrikt i natt. Det vill säga att sista tidningen delades ut strax innan 8 imorse.
Sov som en gris, tills jag insåg att så här går det inte att göra, ligga i sängen och dra.
så jag och Tobbie tog en runda till k.stad. slips och skjorta för hans del till nyår.
Jag lämnade kortet hemma. Ekonomiskt. !

Nu ska jag slänga mig i soffan, tills mamma ska på fest.
Måndags fest, kan det sluta bra?  :)

Mindre en en månad kvar till utbildningen.
Mindre än 2 veckor till skolan börjar.
Och 2 veckor till älskling flyttar till karlsborg och börjar sitt  nya jobb inom militären.
Är det någon som inte förstått att vi inte kommer klara detta? Trött på folks skitsnack.


Kommentarer
Postat av: emmy

varför skulle ni inte klara det?

2008-12-29 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0