Allt gick som det skulle !

Precis som lilla bortskämda jag vill att det ska gå !

Körde halv 11 till kristianstad för anställningsintervjun.
Det verkligen vände sig i magen, men på vägen dit fylldes min inkorg med "Lycka till" SMS.
Ni är guld värda mina vänner.

Även ett Lycka till sms från Mr T, föll dock in ett par meningar till att han och Mr M fortfarande var fulla, och då skulle sova ruset av sig !
precis så kommer det vara för mig om lite mer än en månad, då jag trotsar ledbesvären en vecka och dricker goda drinkar vid Medelhavet ! !

Körde senare till OnOff för att byta min NYA mp3 spelare.
Jag som tyckte om den jag fick sist så mycket, men det var den sista jag fick då.
Så nu fick det bli en svart Sony Walkman Mp3 spelare. Stilren och fräckare.

Sen ringde jag min älskade Mr T. visste inte om jag skulle börja gråta eller skratta, men det föll tårar såklart.
Dock var han inte pigg just då, så han ringer när som helst antagligen. <3

Nu är det solen igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0