Betydelse.

Tankarna flyger fram och tillbaka.
hade det inte varit för detta förbaskade KomVux hade jag tusan varit i Stockholm alla redan.
Bott, levt och mått bra, då här hemma känns bara botten just nu, Inget som kan få mig glad.

Så mycket folk jag har lust att träffa som är så långt i väg.
Folket från Göteborg, Innebandygänget från Jönköping, Jessica, Erik, Johan & Andreas från Stockholm.
Folk som verkligen får upp mig på en nivå, där ordet lycka är så pass litet, och känslorna är mer än vad man kan beskriva.
Det kommer en dag...

Stupid Ugly Fuckers.
No Cash, No Shoes, No Hope.
We celebrate with memories and a bottle.


De håller än. Damn Sunday Drivers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0