Det blir inte lätt.

Nej, verkligen inte. Men om jag så ska kämpa med blod,svett och tårar, tänker jag kämpa in i sista stund.
Det kommer göra så fruktansvärt ont.

Det kommer en dag, ditt liv kommer stupa, för du har gjort så andras liv gått i kras.
FÖR ATT DU SJÄLV MÅR SÅ FRUKTANSVÄRT DÅLIGT, OCH KAN INTE SE ANDRA BLI LYCKLIGA I DIN NÄRHET ?
Att du ens vågar, komma hem för knappt 2 veckor, och ställer till sådan oreda.

Synden straffar sig själv, men det har tydligen du inte lärt dig.


Nu ska jag ut och avreagera mig i skogen. Hundarna och jag ska busa.
Btw, jag vart i Ronneby idag och fick min fina flicka klippt, kommer bilder sen !
Nu ser hon ut som en hund och pudel, ist för min vackra golvmopp jag hade innan !
Stoltaste hundägaren i stan !

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss u2

2008-07-07 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0