Det går för snabbt.

Då var helgen över, och all dess bravader.
men jag njuter med fulla drag !

Igår blev det som sagt hos Martin.
Mycket trevligt, och en del reddes ut. Behövdes !
Beställde Taxi, vi skulle trotsa skit vädret.
Det verkligen öste ner, men det blev bättre.
Kom till K-hamn, öltältet, banken, ge ros till världens bästa Vakt Ali, och mys och puss med Mr T !

Hittade världens härligaste tjej på väg hem. Den attityden ÄLSKADE JAG ! ! Du behövde det Mr T. !Hahaa
Åkte med hennes pojkvän hem, Mr T och hon bodde nästan grannar. Riktigt skönt, ta en dusch och slänga sig i sängen,För att vakna sådära tidigt jag gör när jag druckit, ocfh tvinga mig att somna om.

Är hemma för 2 timmar, ska duscha, städa och så.
Sen blir det ner till Mr T igen, för god mat och film.
Tisdag lämnar han landet för Sunny Beach. Jag kommer sakna tusan mycket.
Men jag börjar jobba i natt. UNDERBART ! Jag längtar till första lönechecken trillar in !

Tack Alla För En Guld Helg. Återigen !
Och Storebror, vi laddar vidare. !
Måste verkligen skaffa mig en digitalkamera, vägrar ha min systemkamera med mig på festerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0