Eftermiddagen !

Det har varit en riktigt trevlig eftermiddag.
Stack ner till Innebandyn, snodde en stol från Issas terass och bara gottade mig. !
Senare efter någon timme eller nået kom Issa hem.
Då blev det lite skitsnack, springande från getingar och prat om livets alla funderingar.



Min Mr T ringde när jag satt själv i solen också.
Tårar kom dirket då han berättade att han inte mådde så bra, och ville hem till mig.
Jag vill bara ta hand om honom.
Men, jag peppade hans negativa sida, då det regnar där nere i Sunny? Beach och sa att de skulle öppna några öl och må bra.
Det dröjer ju ett tag tills han sticker iväg igen med vänner, semestern för honom är snart över.

Ikväll. Hmm.
Altona har redan sålt 200 biljetter till innebandy spelarna. Helt plötsligt ÄLSKAR jag Innebandy.
Så jag är pepp. !

nu ska jag Wooka lite grönsaker, och göra mig i ordning.

Tack alla för en trevlig kväll igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0