Galet.

Vilken fantastisk helg, och början på en ny vecka!

Fredags :
Det blev ut till Sandvik med Pidde & Martin, hem till Daniel för grill och fest.
Det slutade med Altona, fasten jag inte ville dit.
Men viiiilken miss jag hade gjort !
Jag fotade, busade med folket. Hittade underbara dialekter = Stockholm & Jönköping.
Hela jag var lycklig, det här med Bandy, det var något för mig !

Bilder från Daniels & Altona...
Haha


Martin & Jag försöker få in en snygg puss på vår älskade vinflaska !
 
Fråga oss inte vad vi härjar med ? Men Martin ser ganska nöjd ut ?

 
Pojken som alltid lyckas få mig på gott humör, och 
världens bästa vän. Pidde.                                                          Jag gillar bilden skarpt. Daniel & Martin

       

Världens bästa vakt. Ali ! 
                            
                               
Andreas med vänner från Jönköping. Laget jag ställde upp för  !
Det finns tuuuusen bilder från Altona. Men jag, allvarligt. Orkar inte nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0