Hur kan man ?

=)

MR T ringde mig mitt i natten i natt.
Visst de ligger en timma bak, men va tusan.
Jag blir så arg på mig själv att jag inte vaknade av samtalet.
Det hade väl bara blivit fyllesnack, men jag hade fått höra älsklings röst. bara det är DIAMANT!

Men, nog om det,nu måste jag hoppa in i duschen, snygga till mig ganska fort.
För Jag, Victoria Eriksson ska coacha ett Innebandylag i Valjeviken senare i eftermiddag.
Värsta grymma gänget vi träffade på Altona.
Och min tävling med vimmel fotografen.

Ali - Du vinner ju utan problem med den monster kameran.
Jag - Men Florin vill inte ha mig !
Ali - Det får vi ändra på !

Ali är som sagt världens bästa vakt, han gör mig glad och han gör så jag sköter mig !
han skulle jag ha med mig heeela mitt liv om det gick. han tar så bra hand om en när man inte är i sina alla sinnes lag !

Men igår var det bra !
NU KÖR VI INNEBANDY LAGET !
Bilder kommer senare. Herreguuud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0