Jag har världens bästa mamma !


-Hade inte Carro & Tvillingarna varit iväg nu, hade jag skickat upp dig till STHLM med första bästa flyg.
Hon orkar inte se mig så här. Inte det minsta glad, och ingen livsenergi.
Ögonen lyser inte längre. JAG SOM ALLTID HAR LIVSENERGI I ÖGONEN !
Men, de är ju borta i 10 dagar nu, och visst, utan problem att jag hade kunnat åka till sthlm själv.
har ju flera vänner, men jag vill träffa ALLA när jag väl är där.


Ikväll blir det mat från Refil, en av mammas kunders restaurang.
Gratis är GOTT, men mat är då fanken inte gott. Har fått sådan avsky för det nu.
Tur att mormor & morfar har en av Sölvesborgs största trädgårdar, och fullt med bär & frukt.
så ikväll blir det körsbär och hallon till middag.

Haha, NU upptäcker mamma och hennes kollega här på jobbet att det läckt vatten på toaletten också.
Men, de får väl ersättning. Mamma har ju iaf alibi för branden... Men alla är verkligen misstänkta. läskigt.


jag saknar dig prins.. imorgon imorgon, morgondagen skrämmer vettet ur mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0