Killebombombom.

Det är fullt ös här på stan !
Vilket jag tycker är mysigt, folk som alltid sitter inne och man aldrig ser ute, har tagit sig ut ur deras deprimerande hem !
BRA JOBBAT  ! :)

I onsdags kväll var det fest hos martin, vilket jag hyllar stort.
Erica kom dit senare, och vi drog ner mot stan.
Beökte ett öltält, räkan och altona. Sicket ös altona har haft dessa två kvällar.

Jag tackar för onsdagen !

Igår vaknade jag upp med världens ledvärk, jag bet ihop och log ändå !
Planerna var, ringa morsan på jobbet, säga att jag tar semester torsdag/fredag, senare möta upp en gammal vän Isabella, och mamma för att  se min sockersöta barndomskamrat Hanna stå på torgscenen och sjunga.!
JAG HAR ALDRIG VARIT SÅÅÅÅ STOLT I HEEEELA MITT LIV !
Det var så vackert.

Sen gick eftermiddagen och denna gången hade Robin Danielsson festen.
Lugn, sansad, mysig, trevlig, leenden. Vad mer kan man begära ? OCH ALLA MINA GULDPOJKAR !

Var även hos min fysoterapeth igår. han töjde på mig, överallt. Denna gången höll han på med mina öron också, det ligger en spänning bakom mitt öra som gör att allt står inte rätt till i min kropp.
Han jobbar med hela mig, han är väldigt seriös, och han gör UNDERVÄRK !
det räcker med att han lägger händerna på mina fötter, nacke, mage eller rygg, och värken är borta.
Jag är som nyfödd när jag går därifrån.
Han jobbar med att hitta felet varför jag har denna ledvärk, när inte Mr Doktor kan hitta.
Han säger att jag har tappat mina matsmältningsmuskler i magen, och då har mina organ fallit på fel plats i kroppen för när det inte finns muskler, orkar det inte hålla sig kvar.
Är man dum fjortis, späcker sig själv för att bli smal, då får man ta sviterna.
 
 
Det kostar 600 kr, och i mina ögon är det värt det.
Han kan tala om för mig vad som möjligvis är felet, han säger att han ska ordna detta på 3-4 gånger, då känner jag att han är väldigt seriös och inte tänker på pengarna.

Snart slutar Mr T :) Då ska vi mötas upp för att se drakbåtskampen i hamnen.
Mys. Guld.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va du är gullig! Tack :)

2008-07-06 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0