Kristianstad dagarna !


Jag och Linan !

Ikväll blir det K-stad dagarna med gamla klasskamrater ! Mycket trevligt !
Jag och Linan ska svira loss på riktigt ikväll. Ska bli mycket trevligt.
Väldigt jobbigt vissa dagar när man inte träffar henne alltid.
Men ikväll ska vi mysa hela kvällen.

sen hoppas jag väldans, att Mr T är hur gullig som helst, det brukar han ju vara, men
gör en extra god gärning ikväll, och hämtar mig .
Det är nog ganska hopplöst, men jag ska flirta lite till.
Igår vart vi eller jag, riktigt nyttiga ! Mr T klippte först lite godis, men när
väl jag kom upp, krängdes det vindruvor och smultron !

Nu ska jag köra ut till K-service och köpa klister, till mina fotoalbum !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0