Lederna.

Det är sanslöst.
Igår hade vi mys kväll, jag och Mr T.
Jag tog en öl, och tänkte inte så långt. Bara att jag var sugen och den ölen satt som den skulle.

Imorse när jag vaknade, lederna skrek av smärta. Jag förstod ingenting, bara vägrade stiga upp ur sängen.
Tillslut hoppade Mr T upp, och jag fick sakta med säkert börja böja på fingrar och allt som gör ont.

Ner mot stan för att hämta mamma, kommer på.
Jag drack en öl igår kväll. Det är den som framkallar smärtan.
Måste jag ge upp alkoholen helt ? När vitt vin är det det godaste jag vet ibland ?
19 år och gammal. Nu gav Pam mig ett tips. Spikmatta är jätte bra för leder.
500 kr, vi slår till ! Det ska ju hjälpa.
Jag kan ju inte leva på Voltaren hela livet, trots att det är guld värt att de pillerna hjälper. !

spikmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0