Mest fantastiska dag.

Jag gillar verkligen min svenska ibland ! ;)


Igår strax efter halv 1, körde jag och Mr T ner till Malmö.
Blev en del shopping, en del mys.
Jag fick med mig hem två Linnen från Gina, En tubtop från MQ, och nytt löshår ! (äntligen)
tobias var då mer flitigare i sin shopping, kan dock förstås, då han lämnar Sverige nästa tisdag för
en vecka i Sunny Beach.
Men han blir så fin så !

Sen var vi laddade för match. Körde ut till Arenan,
 

och skaffade oss Sittplatsbiljetter
vilket vi blev mycket nöja med.
Och tyvärr, Malmö blev krossade. Men jag hade trevligt, stundtals bra fotboll och honey bredvid mig !

Var hemma strax innan 12, och idag är jag mäkta sleten + att min lins skavde, ut med den, och nu skaver ögat något så förbannat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0