Min Vän.

Min Vän. Världens bästa dans brud. Hon som gör mig alltid så glad.
Hon som kallas busen & jag för Busan.
Vi som inte orkade upp till skolan i tid varje dag.

Marielle Frimodig. (lite spookie bild i omklädningsrummet innan DansKompaniets VårShow )
Hon har skaffat blogg, min kära söta Mat !
Det känns riktigt bra för mig, då hon åker till Norge om några dagar.
Kan följa hennes liv utan problem.

Dock måste jag träffa henne innan hon åker, dels för att kramas, och dels för att hon har mina betyg sen Studentdagen.
Jag har inte ens tittat på dem,klistrade igen kuvertet och la det åt sidan. !
Betygen är inte det viktigaste i min värld, det är minnerna !


Marielle, Jag & Sandra. Karnevalen !

Maten, DET FINNS INGEN BÄTTRE DANSKAMRAT ÄN DIG !

MarielleFrimodig.blogg.se

Kommentarer
Postat av: marielle

FAAAAAAAAN VAD DU ÄR SÖT! Vilket gulligt inlägg. Jag saknar dig busan. Kanske kan ses en sväng i morgon?



pusspusspusspuss..<3

2008-07-23 @ 18:10:24
URL: http://mariellefrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0