Sicken dag !

I eftermiddags hoppade vi in i bilen.
Mamma, Thomas och Nellan. Karlskrona.
Shopping, vilket jag totalt misslyckades med, jag var inte på humör. ALLS !
Men vid vidare eftertanke vet jag varför, och faktiskt en stor funderare över att börja ta mina Antideprissiva igen.
I mina ögon är dessa piller bara positvit, och jag mådde himska bra med dem ett tag.
De hjälper att ta bort tyngden från kroppen och själen, det enda negativa är bara att vissa dagar kan man gråta, gråta i oändlighet och man finner inte orsaken till att. Men det är väl bara själen och kroppen som vill släppa ut lite skit !

på väg hem från K-krona ringer Ida, följ med till Ikea. Visst, gillar inte stället.
Men bort från tankarna.

Avslutades trevligt, mötte upp Erica hemma senare, gick en runda.

Nu laddar jag för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0