Sicken hetta.





Vilken vääääärme. Solsting ?
Jag och mamma tog en eftermiddag tripp ner på marknaden,
och samtidigt flög det fram frågor  i mitt huvud ?
Hur kan man släpa på en barnvagn i denna trängsel?
det är redan trångt!
Alla dessa pensionärer har möte mitt på gatan,
det blir människokaos. trångt. varför just under marknadsdagen ?                       
eller iaf, flytta er åt sidan ?
Och snälla djurvänner, varför har ni era sockersöta hundar med er ?
 När det nästan är 30 grader varmt ute,
massa folk som har sina fötter överallt, det blir stress,
 de har det bättre hemma de två timmarna ni spenderar på stan.
JAG LOVAR.

Blev ingenting för min del, var riktigt sugen på en dödskalleskarfs,
 men tusan. Om en timma ska jag ner med Mr T igen.
Därimot gick vi in till mammas ena kund som äger en klädbutik här i sbg,
och jag fann en halterneck klänning, svart.
och en t-tröja, lite ovesize men endå inte. Vit med svart tryck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0